Heb jij een consult gehad met paragnost Gazali?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar paragnost te vinden.
Gazali. Kijk er naar uit je binnenkort te bellen met het nieuws over het huis vlakbij het park. Veel liefs. Noa.
Gazali is zo fijn om mee te praten, een heel ervaren medium die het altijd juist weet te benoemen. Ik bel je snel weer, veel liefs Audrey.
Gazali, bedankt voor je heldere voorspellingen. Ik ben erg tevreden. Al veel uitgekomen. Liefs Sabrine.
Beste Gazali. Heb je reeds meerdere malen gebeld en dus hierbij wil ik je alvast bedanken voor alles wat je al gedaan hebt. Je readings zijn van een zeer hoog niveau en je voelt de situaties enorm goed aan. Je houd de gesprekken luchtig zodanig dat je er een positief gevoel kan aan overhouden en dat siert je. Dankjewel. Xx M.
Gazali, ik zou u op de hoogte houden over de voorspellingen. Eerst en vooral wil ik u ook danken voor de tijd, energie en steun die u voor me betekende in eenzame tijden. Groetjes en tot later Sam.
Gazali, dank voor jou goede gesprek, je weet alles goed te verwoorden en tot de kern van het probleem te komen. Dank je wel Donna.
En ja hoor ... voorspellingen komen uit. Je bent echt top .
Hoi Gazali, jou pas gebeld, ook dit keer heb je me op bepaalde dingen gewezen waar ik aan moet werken, maar, je had ook iets voorspeld YES ik heb hem gesproken en inderdaad veel bagger daar thuis spreek je snel je weet wel die muts.
Gazali, k heb je gesproken deze maand. Jij bent echt goed. super. Miranda
Beste Gazali. Wat een fijn gesprek. U bent geweldig. Bedankt voor de positieve energie die je me geeft. Een gesprek met jou lucht altijd op. Ik blijf er in geloven dat alles uiteindelijk goed komt. Wat voel jij de situatie goed aan en weet jij bepaalde zaken zo neer te zetten dat ik er een andere kijk op krijg. Heel fijn, je bent echt een aanrader en een warm persoon. Tony.
Gazali is TOP. Dank voor alle inzichten en dat op zich geeft me zo'n kracht. Ik hoop je nog lang en veel te mogen spreken, heel veel liefs.
Elk consult laat hij me weer sprakeloos achter met wat hij doorkrijgt. Zo puur en zuiver, dit niveau vind je tegenwoordig bijna nergens meer.
Wat een ontzettend fijne man is Gazali. Ik belde hem over iemand die ik net kende en waar ik erg over twijfelde. Hij was heel eerlijk en zei direct dat het uiteindelijk niks zou worden, wat achteraf ook helemaal bleek te kloppen. Het gesprek voelde heel warm en opbouwend, hij nam echt de tijd voor me in plaats van snel een antwoord af te raffelen.
Wat een superfijn gesprek was dit met Gazali. Alles resoneerde wat hij zei en hij bracht me enorm veel rust. Ik heb zelfs nog 2x extra opgewaardeerd. Heel eerlijk en zuiver, blijft ook bij wat hij ziet en draait er niet omheen. Dank je wel en tot snel!
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Hoi Gazali bedankt voor je fijne en heldere consult heb er veel aangehad en kan jou zeker aanbevelen, hartelijke groet Lyza.
Gazali is een fijn mens met wie je fijn kunt praten en ik kan ook erg met hem lachen op momenten. Hij heeft levenservaring waaruit hij kan adviseren en heeft zeer zeker een ontwikkeld zesde zintuig waardoor hij gedetailleerd zaken doorkrijgt. Groetjes Charline.
Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik heb al heel wat mediums gesproken, maar Gazali zit echt op een heel ander level. Alles wat hij doorkreeg klopte gewoon tot in detail. Geloof me, bespaar jezelf de zoektocht en bel Gazali.
Lieve Gazali. Ik belde jou omdat ik heel erg teleurgesteld was in iets en jij nam de tijd en beantwoorde al mijn vragen. Ook jou adviezen waren oprecht. Je zegt wat je ziet. Zo fijn.
Wat ik prettig vind aan Gazali is dat hij eerlijk en duidelijk is. Geen vage verhalen, maar concrete inzichten waar je echt iets aan hebt.
Gazali zag het al aankomen lang voordat ik het zelf kon geloven. Zijn voorspelling werkelijkheid geworden. Een bijzonder consult met een verbluffend resultaat, meer dan tien sterren waard.
Normaal geloof ik niet snel alles, maar na mijn gesprek met Gazali heb ik direct mijn vriendin aangeraden om hem ook te bellen.
Door Gazali heb ik mijn gezin teruggekregen want hij bleef zeggen dat deze man terug in huis zou komen. Iedereen verklaarde mij voor gek maar Gazali kreeg uiteindelijk gelijk.
Gazali is een zeer fijn gesprek. Hij heeft mij dingen gezegd dat volledig nauwkeurig zijn, dingen die hij niet kon weten. Het is een fantastische medium. Zeker een aanrader. Alie.
WAUW… ik krijg nog steeds kippenvel van mijn gesprek met Gazali!! Zoveel dingen klopten tot in detail dat ik er stil van werd… eindelijk iemand die echt diep kan aanvoelen wat er in je leven speelt!!
Gazali, wat ben jij goed. Doe zo voort, leuk je te ontdekken op deze lijn. Een echte aanrader. Je bent geweldig. Echt heel erg bedankt, liefs Isolde
Eindelijk eens een medium dat niet standaard praat. Gazali zat meerdere keren precies goed en dat gaf mij echt kippenvel. Heel oprecht persoon en absoluut de moeite waard om te bellen!
Ik ben heel tevreden over mijn gesprekken met Gazali. Op het gebied van liefde en relaties heeft hij mij veel waardevolle inzichten gegeven en voorspellingen die ik kan omarmen. Hij kan heel goed intunen op de situatie en geeft rustig en duidelijk advies, waarbij hij vooral benadrukt om geduld te hebben en te vertrouwen. Hij brengt een bepaald inzicht naar voren dat ik op dat moment, door de lastige situatie, zelf niet altijd even helder zie. Zijn manier van kijken helpt dan echt om weer overzicht te krijgen. Wat betreft zijn voorspellingen ben ik nog in afwachting, maar zodra deze uitkomen, zal ik dat zeker ook aan Gazali laten weten.
Ik bel Gazali al een tijdje en elke keer zit hij goed. In de liefde heeft hij alles zien aankomen en het is precies zo gegaan.
Gazali, jij bent de enige die de waarheid durft te zeggen. En daar bellen we ook voor. En uit het verleden blijkt ook dat je steeds gelijk hebt. Dankjewel Harm.
Ik zat vol twijfel over mijn relatie, maar Gazali zag direct wat er speelde tussen ons. Eerlijk en duidelijk, precies wat ik nodig had.
Als je meer dan 5 sterren advies wil dan zit je goed bij Gazali. Hij neemt scherp waar en slaat spijkers met koppen. Op een heel rustige manier en ditto energie staat hij je te woord.Hij raakt de ker
Als je echte antwoorden zoekt, moet je bij Gazali zijn. Dit is geen gewone medium, dit is pure gave. Vanaf het eerste gesprek voel je al dat je met iemand bijzonders te maken hebt.
Een gesprek met Gazali en je weet genoeg. Dit is next level, niemand komt in de buurt.
Beste Gazali Mijn dank is weer groot. Voor mij ben je echt de beste. Lieve groet, Annemie.
Gazali is voor mij echt een vaste waarde geworden want hij voelt alles haarfijn aan en geeft inzichten waar je echt iets aan hebt, dit is gewoon iemand die je moet bellen.
Lieve Gazali, Ik heb u meerdere malen gebeld en mijn conclusie is dat je alles goed ziet en invoelt, zonder kaarten. Alles wat je voorspelde is uitgekomen, nu nog van een paar dingen afwachten. U bent een engel op aarde met een hart van goud. Liefs Charlize,
Ik belde Gazali zonder verwachtingen maar hij raakte meteen de kern. Dit gesprek vergeet ik nooit meer.
Lieve Gazali, een aantal jaren geleden heb ik jou gebeld met een vraag van een vriendin. Jouw voorspelling is nu exact uitgekomen. Ik heb nu ook weer hoop dat je voorspelling voor mij uit gaat komen. Dankjewel. Liefs Petra